Фінансові результати Opel в складі Групи PSA: у світі та в Україні

 

  • За підсумками 2019 року Opel отримав операційний прибуток 1,1 млрд. євро і показав прибутковість на рівні 6,5%.
  • Бренд поставив історичний рекорд прибутковості за підсумками року!
  • Успішна діяльність Opel в Україні: відродження Бренда з новим імпортером.

Нещодавно Група PSA оголосила результати своєї роботи за підсумками 2019 фінансового року. І ці результати дійсно вражають: операційний прибуток 6,3 млрд. євро, прибутковість 8,5% — відмінні показники на європейському автомобільному ринку.

З радістю відзначаємо, що показники Opel за підсумками 2019 року також виявилися вражаючими. Бренд Opel отримав операційний прибуток 1,1 млрд. євро, вперше за свою 158-річну історію! Показники прибутковості також хороші — 6,5%: таким чином, початкові ключові показники плану «РАСЕ!», у вигляді досягнення рівня прибутковості 6% до 2026 року, виконані вже сьогодні.

Цей прибуток дозволив Бренду Opel інвестувати гроші в своє ще більш успішне майбутнє. Наприклад, Група PSA в цілому і Бренд Opel зокрема інвестують 2 млрд. євро в завод з виробництва акумуляторів, де буде створено 2 тис. робочих місць. Крім того, Бренд Opel інвестує кошти у виробництво перших електрифікованих моделей. як Grandland X Hybrid і Corsa-e, а також готується до старту виробництва в Рюссельхаймі нового покоління популярної моделі Astra, починаючи з 2021 року.

Стратегія «РАСЕ!»: Глобальний план розвитку, який працює!

Бренд представив план розвитку «РАСЕ!» у листопаді 2017 року. Тоді були оголошені три стратегічні напрямки розвитку:
— постійне і планомірне зростання прибутку;
— електрифікація модельного ряду;
— прагнення стати глобальним гравцем автомобільного ринку.

Уже сьогодні можна з упевненістю стверджувати, що даний план працює. Так, Бренд досяг високого показника рівня прибутку, який більш характерний для преміальних марок автомобілів. План «РАСЕ!» дав можливість Opel зібратися з силами і запустити нові привабливі моделі автомобілів. Бренд вперше поставив історичний рекорд прибутковості за підсумками року!

Opel активно розвиває лінійку електрифікованих автомобілів: тільки за останній час дебютували дві важливі новинки — Corsa-e і Grandland X Hybrid4, а в найближчому майбутньому на ринок вийдуть ще вісім електрифікованих автомобілів. В результаті вже до 2024 року вся модельна лінійка Бренда буде електрифікована.

Сьогодні Opel є сильним і прогресивним Брендом. Однак це не означає, що можна зупинитися в своєму розвитку і спочивати на лаврах. Ні, навіть навпаки! Бренд планує працювати ще більш ефективно. Наприклад, новими викликами для Opel є створення вигідних і прибуткових каналів продажів, розробка і запуск у виробництво автомобілів з низьким рівнем вихлопних газів, загальне зниження викидів СО2. Бренд активно працює не тільки над поліпшенням двигунів внутрішнього згоряння, але також і над новими технологіями. Так, Рюссельхайм сьогодні є одним з технологічних центрів Групи PSA, оскільки у Бренда є істотні напрацювання в технологіях паливних осередків.
Бренд Opel прагне зайняти більшу частку ринку, посилити свої позиції. Сьогодні є все необхідне для цього — нові відмінні моделі автомобілів, які «грають» в популярних класах, і виходять на нові перспективні ринки.

Успішна діяльність Opel в Україні протягом 2019 року

З початком роботи нового імпортера Opel в Україні — представництва Групи PSA — Бренд пройшов процедуру «перезавантаження», яка виявилася успішною. За підсумками 2019 року в нашій країні було реалізовано майже 400 автомобілів, зростання продажів склало + 75% відносно показників 2018 року. Фактично Бренд Opel продемонстрував рекордне зростання продажів серед європейських, японських, корейських масових брендів-конкурентів.

Дилерська мережа Бренда також піддалася «перезавантаженню»: почали роботу повністю нові дилери Opel, оновилися вже відомі партнери — нове оформлення автосалонів, нова модельна лінійка, нові підходи в роботі. В цілому за підсумками 2019 року мережа Opel в Україні налічує дев’ять дилерів.

Крім двох основних напрямків розвитку — модельний ряд і дилерська мережа — Бренд також пройшов «перезавантаження» супутніх послуг і сервісів. По-перше, вже зі старту продажів Opel в Україні за підтримки нового імпортера, для покупців був запропонований вигідний кредит під 0,01% річних терміном на 2-3 роки (в залежності від моделі). По-друге, починаючи з літа 2019 року, на автомобілі Opel діє збільшена гарантія — три роки або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше).

Аналогічно глобальній стратегії Бренда, перші успіхи зовсім не означають зупинку розвитку, навіть навпаки — вони розпалюють апетит нових досягнень. Так, лише через два місяці нового року Бренд уже має дві значущі новини в Україні: відкриття нового дилерського центру Opel в Полтаві і запуск нової моделі — Opel Combo Life. Сімейний мінівен Opel Combo Life пропонує 5 або 7-місний салон, стандартний або подовжений кузов, економічні дизельні мотори — у новинки є все, щоб уже зараз заслужити статус «ідеального автомобіля Opel для сім’ї та бізнесу». Це перша всеукраїнська новинка від Opel в 2020 році, але далеко не остання. Так, незабаром будуть оголошені ціни і пройде презентація Opel Corsa шостого покоління — компактного і стильного міського хетчбека, який заслужив титул «Краща автомобільна покупка в Європі» в рамках престижної міжнародної премії AUTOBEST. А також влітку цього року модельний ряд Бренда Opel поповнитися повною комерційною лінійкою автомобілів, що дозволить зайняти нові сегменти ринку і вивести продажі на новий рівень.

У підсумку можна констатувати: Opel націлений тільки на успіх — і в світі, і в Україні!

120 років Бренду OPEL

Німецький Бренд Opel є одним з почесних гравців на міжнародній автомобільній арені: 120 років історії, сповненої концептуальними та навіть ракетними автомобілями, легковими моделями «на кожен день», фургонами для комерційного використання, новітніми розробками у сфері безпеки та технологій. Проте 120 років — то не просто цифра, а колосальний досвід: сьогодні компанія впевнено дивиться у майбутнє, пропонуючи покупцям широкий модельний ряд транспортних засобів. Після «перезавантаження» в Україні бренд стрімко рухається вперед та нарощує свою присутність.